Wytyczne dla piszących prace magisterskie i licencjackie
1. Prace mgr i lic powinny być wysyłane do sprawdzenia w formacie doc lub docx
2. Praca powinna zawsze zawierać:
- pierwszą stronę z tytułem i nazwiskiem autora
- spis treści, co pomaga w systematycznym porządkowaniu treści i utrzymaniu wizji całości
3. Pracę przesyłać w jednym pliku (nie dzielić na części czy rozdziały), nawet jeśli zawiera tylko 1 rozdział. Proszę uzupełniać o kolejne rozdziały i wysyłać jako kolejne wersje.
4. Ograniczamy liczbę możliwych wersji do maksymalnie 5
- wersja 1 powinna już zawierać całkowity schemat pracy (kompletny i spis treści)
- począwszy od wersji 3, plik powinien zawierać kompletny materiał (wszystkie rozdziały, włącznie z opisem badań własnych)
- przed wysłaniem wersji 3, zalecana jest wizyta w celu konsultacji
5. Nazwa pliku powinna być krótka i jednoznacznie identyfikująca autora: nazwisko, typ pracy u kolejny numer wersji (kowalski_mgr_1.doc). Proszę nie używać polskich liter
6. Poprawiony przez Promotora plik odsyłam dodając w nazwie określenie "spr" (kowalski_mgr_1-spr.doc)
7. Uwagi Promotora wewnątrz
pliku:
- wszystkie uwagi wpisywane są w formie komentarzy widocznych na marginesie.
Proszę odnosić się do każdego komentarza
- nie kasuję nic. Tekst zaznaczony kolorem należy w nowej wersji poprawić. Każdy
kolor coś oznacza: tekst do poprawy, tekst
do wykasowania, tekst
dopisany, tekst
przeniesiony
8. Wprowadzając poprawki proszę o dodanie swoich komentarzy w odniesieniu do moich
9. Po wprowadzeniu poprawek, proszę przesyłać do mnie plik z kolejnym numerem (kowalski_mgr_2.doc) i sytuacja się powtarza. Wprowadza to porządek i zapobiega zagubieniu pracy. Zarówno ja jak i Państwo wiecie, która wersja jest ostatnią i czy naniesiono już w niej poprawki.
Wytyczne dla wysyłających prace zaliczeniowe i konwersatoryjne
1. Nazwa wysyłanego pliku powinna składać się TYLKO z: nazwiska, typu pracy
2. Prace konwersatoryjne przyjmuję tylko w formie elektronicznej:
- praca prezentacyjna powinna być wysyłana w formacie ppt lub pptx
- uzupełnieniem prezentacji jest wersja tekstowa w formacie doc lub docx, służąca do nanoszenia poprawek. Praca powinna zawierać ryciny
3. Po prezentacji pracy, warunkiem zaliczenia Seminarium, jest odesłanie do promotora ostatecznej wersji pracy w formacie pdf. Wersja ta powinna zawierać oprócz tekstu (wymagania jak w przypadku pracy mgr czy lic), wszystkie ryciny umieszczone w prezentacji.
4. Nazwa pliku powinna zawierać informację o roku, typie pracy, autorze i temacie (w skrócie i bez polskich liter), np.: 2012-PracaSem-Wlodarski-PerspektywyEnergiAtomowej.pdf